söndag 6 mars 2011

Den som frågar får svar, eller?

> Från: Pia Hopkins
>
> Meddelande: Maria,
> Jag skulle hemskt gärna vilja veta varför Emea gjort ett undantagstillstånd. Är vaccinet vetenskapligt testat och beprövat eller ej??? Förklara även vad som föranlett er att tro att vi är mer utsatta här än i t.ex. Danmark.
> Jag vet att det pågår ett gigantiskt experiment för att se hur mänskligheten reagerar på kvicksilver i vaccin och att detta startade 24.09.2009 – är du medveten om detta?
> Du har i TV flertalet gånger sagt att vaccinationerna är frivilliga. Hur kan det då komma sig att Marks kommun bl. andra kan kräva vaccination eller omflyttning? Gäller inte Regeringsreformen 2, kap:6.
> Jag har själv haft svininfluensan. Likt Sven Britton så tillhör jag den generationen som redan har antikroppar och därför inte behöver bekymra mig. Men jag tycker inte om att bli hotad eller att andra hotas. Kan vi packa väskan, resa över gränsen till Danmark och söka politisk asyl för förföljelse?
> Tacksam för svar.
Sände denna förfrågan till Maria Larsson i Oktober 2009 och måste tyvärr meddela att hon valde att inte besvara min fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar