lördag 16 april 2011

Strålning och strålningsskador förebyggande syfte

Citerar mail som jag erhållit från min väninna:

Hej.
 
Utdrag ur rapporten från Tyskland om de egentliga skadorna efter Tjernobyl:
 
50,000 to 100,000 liquidators (clean-up workers) died in the years up to 2006. Between 540,000 and 900,000 liquidators have become invalids;
 
Congenital defects found in the children of liquidators and people from the contaminated areas could affect future generations to an extent that cannot yet be estimated;
 
Infant mortality has risen significantly in several European countries, including Germany, since Chernobyl. The studies at hand estimated the numberof fatalities amongst infants in Europe to be about 5000;
 
Läs mer i hela bifogad rapport.
 
Länk;
 
Dagsläget ser ut enligt följande......
 
Här är en bra vädersida som visar de olika typerna av nedfall;
 
 
Jag anser att man skall förebygga skador på sköldkörteln genom intag av Lugols solution eller topisk applikation.
 
Hur mycket tar jag? Lätt som en plätt; Droppa 2-3 droppar på magen och låt jodet torka. Färgen är brunröd. Var uppmärksam hur snabbt färgen absorberas av kroppen. Är färgen borta efter ca ett dygn innebär detta att kroppen behöver mera jod. Är den bruna färgen kvar talar kroppen om att den är mättad på jod!
 
Jag anser att man skall ta bentonitelera för absorbtion av toxiner ur tarmen.
 
Jag anser att man skall äta alg/chlorella för att hjälpa kroppen bli av med det nedfall vi utsätts för. Detta är den bästa sorten och man väljer granulater om man har matsmältmingsproblem eller genomgår tex cellgiftsbehandling
 
 
 
 
Sprid denna info ut till era nätverk så alla kan förebygga skador på bla sköldkörteln!
 
Bättre information för bättre val är framtidens melodi.....
 
 
ha det bra - vi hörs
aba 
abaxelsdotter@yahoo.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar